Temeljem čl. 29. Statuta Instituta za fiziku i Odluke ravnatelja o raspisu natječaja od 9. listopada 2025. godine, Klasa: 002-22/25-02/2/33, Ur.broj: 2, ravnatelj Instituta za fiziku raspisuje:
NATJEČAJ
Raspisuje se natječaj za radno mjesto:
Ad 1. Jedan izvršitelj (m/ž) na upražnjeno radno mjesto Voditelj ustrojstvene jedinice 3 – rukovodeće radno mjesto treće razine, radno mjesto I. vrste – voditelj Odsjeka za nabavu u Odjelu za projekte i nabavu, na neodređeno vrijeme, na puno radno vrijeme uz probni rad
Obvezni uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomije
- radno iskustvo 2 godine
- certifikat iz područja javne nabave
- poznavanje rada na računalu
- poznavanje engleskog jezika
Opis poslova: rukovodi radom Odsjeka te organizira i nadzire rad djelatnika koji obavljaju poslove nabave, prati primjenu zakona i drugih propisa iz područja javne i jednostavne nabave, priprema Plan nabave Instituta, priprema, provodi i koordinira poslove vezane uz postupke javne i jednostavne nabave, komunicira s gospodarskim subjektima u postupcima nabave, pruža potporu praćenju izvršenja ugovora, vodi registre i izrađuje statističke i podnosi godišnja izvješća iz područja djelovanja Odsjeka te obavlja te ostale poslove po nalogu nadređenih.
Prednost pri zapošljavanju imat će kandidati koji ispunjavaju sljedeće uvjete:
- Sposobnost organizacije i planiranja, preciznost i odgovornost u radu s dokumentacijom.
- Izvrsne komunikacijske i pregovaračke vještine, posebno u radu sa znanstvenicima, kolegama i vanjskim dionicima.
- Napredno poznavanje rada na računalu MS Office, uključujući alate za financijsko praćenje.
Plaća je uređena Uredbom o nazivima radnih mjesta, uvjetima za raspored i koeficijentima za obračun plaća u javnim službama (NN 22/2024).
Uz prijavu, kandidati su dužni priložiti:
- životopis u kojem se ukazuje na prednosti i iskustvo kandidata
- dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome)
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis HZMO o radnom stažu kandidata ili drugi dokaz kojim dokazuje radno iskustvo na traženim poslovima)
- dokaz o posjedovanju certifikata iz područja javne nabave
- dokaz o poznavanju engleskog jezika (potvrda/svjedodžba s tečaja stranog jezika ili ispis ocjene iz engleskog jezika s fakulteta ili pisana izjava kandidata da posjeduje znanje u govoru i pismu iz engleskog jezika)
- dokaz o znanju rada na računalu (uvjerenje, certifikat, potvrda, svjedodžba – preslika ili potpisana izjava kandidata)
- ostale dokaze koji dokazuju posjedovanje prednosti ukoliko ih kandidat posjeduje
Kandidati koji zadovolje obvezene uvjete natječaja bit će pozvani na razgovor te mogu biti testirani.
U svrhu pribavljanja preporuka, molimo kandidate da prilože kontakt informacije (telefon i/ili e-mail) prethodnog poslodavca, nadređnog ili mentora.
***
Prijave na natječaj podnose se u elektronskom obliku, u roku od 15 dana od objave na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje i na mrežnim stranicama Instituta, na e-mail adresu: natjecaj@ifs.hr
Ako kandidat ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je pozvati se na to pravo u prijavi na natječaj i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji ostvaruju pravo na prednost pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) i Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843
Sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova, na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
O rezultatima natječaja pristupnici će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Natječaj će trajati od 13.10.25. do 28.10.25.
***

