Temeljem čl. 29. Statuta Instituta za fiziku i Odluka ravnatelja o raspisu natječaja od 24. veljače 2025. godine, Klasa: 002-22/25-02/2-09. Ur.broj: 001-02-1 ravnatelj Instituta za fiziku raspisuje:
NATJEČAJ
Raspisuje se natječaj za radno mjesto:
Ad 1. Jedan izvršitelj (m/ž) na radno mjesto Voditelj ustrojstvene jedinice 2, Voditelj Odjela za projekte i nabavu, na određeno vrijeme do povratka djelatnice s porodiljnog i roditeljskog dopusta, na puno radno vrijeme uz probni rad
Obvezni uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani preddiplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij
- radno iskustvo 4 godine
- poznavanje rada na računalu
- poznavanje engleskog jezika
Opis poslova:
- Rukovodi, organizira i pruža podršku djelatnicima Instituta u administrativnim i stručnim poslovima vezano uz pripremu, provedbu, praćenje i financijsko upravljanje nacionalnim i međunarodnim znanstvenim i drugim projektima.
- Prati primjenu zakona i drugih propisa iz područja djelovanja.
- Informira o mogućnostima financiranja projekata iz nacionalnih i međunarodnih izvora.
- Daje mišljenja tijelima Instituta iz područja projektnih aktivnosti.
- Pruža savjetovanje iz područja javne nabave i nabave.
- Ostali poslovi po nalogu nadređenih.
Prednost pri zapošljavanju imat će kandidati koji imaju sljedeće prednosti:
- Iskustvo u vođenju i koordinaciji više znanstvenih projekata istovremeno, uključujući nacionalne i međunarodne projekte (npr. Horizon Europe, Digital Europe Programme, Erasmus+, NPOO, nacionalni fondovi).
- Poznavanje pravila financiranja znanstvenih projekata, uključujući pripremu, provedbu i financijsko izvještavanje.
- Iskustvo u savjetovanju znanstvenika o dostupnim projektima, natječajima i administrativnim procedurama.
- Poznavanje zakonodavnog okvira vezanog uz projekte.
- Sposobnost organizacije i planiranja, preciznost i odgovornost u radu s dokumentacijom.
- Komunikacijske vještine i sposobnost suradnje sa znanstvenicima
- Napredno poznavanje rada na računalu (MS Office paket), uključujući alate za upravljanje projektima i financijsko praćenje.
Plaća je uređena Uredbom o nazivima radnih mjesta, uvjetima za raspored i koeficijentima za obračun plaća u javnim službama (NN 22/2024).
Uz prijavu, kandidati su dužni priložiti:
- životopis u kojem se ukazuje na prednosti i iskustvo kandidata
- dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome)
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis HZMO o radnom stažu kandidata)
- dokaz o poznavanju rada na računalu (potvrda/svjedodžba s informatičkog tečaja ili ispis ocjene iz informatike s fakulteta ili pisana izjava kandidata da posjeduje znanje u radu na računalu)
- dokaz o poznavanju engleskog jezika (potvrda/svjedodžba s tečaja stranog jezika ili ispis ocjene iz engleskog jezika s fakulteta ili pisana izjava kandidata da posjeduje znanje u govoru i pismu iz engleskog jezika)
- kontakt podatke barem jednog prijašnjeg poslodavca ili mentora od kojeg se može zatražiti preporuka, ako je primjenjivo
- preporuke te ostale dokaze koji dokazuju posjedovanje prednosti ukoliko ih kandidat posjeduje
Kandidati koji zadovolje obvezene uvjete natječaja bit će pozvani na razgovor te mogu biti testirani.
Prijave na natječaj podnose se u elektronskom obliku, do 14. ožujka 2025.g., na e-mail adresu: natjecaj@ifs.hr
Ako kandidat ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je pozvati se na to pravo u prijavi na natječaj i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji ostvaruju pravo na prednost pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17 i 98/19, 84/21, 156/23) i Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843
Sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova, na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
O rezultatima natječaja pristupnici će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Natječaj će trajati do 14. ožujka 2025. g.